4 august 2012

Shopping pentru casa ta - Feţe de masă, naproane şi lenjerii de pat

Acestă pasiune am descoperit-o încă din copilarie când stăteam lângă
bunica mea care ţesea la razboi covoare. Am avut şi eu o mică
tentativă de a face câteava "preşuri" autentice ţărăneşti... dar la
"doua mâini de stânga" - cum spune tata... nu prea mi-a ieşit.

Mama mea dragă însă... vă poate oferi produse lucrate cu suflet, pentru o locuinţă cu stil şi bun gust.  
Materialele folosite sunt 100 % naturale. Lucrăm în general cu bumbac (damasc, şifon), pe dimensiunile clientului

Spor la cumpărături!


Lenjerii pat 2 persoane din sifon
             Preţ: 130 Ron
             Dimensiuni:
             • cearceaf pilota 180 x 200 cm
             • cearceaf pat 200 x 220 cm
             • faţă pernă (2 buc.) 75 x 55/75 cm
            


Culori disponibile în stoc: alb cu albastru, albastru cu verde, verde cu alb, crem cu albastru, turcoaz /
100% bumbac, cu greutatea de 135gr./m2, contracţia la apă de 5% şi spalare la temperaturi de până la 90 de grade.



 Faţă de masă damasc 
 Preţ: 30 Ron

 Dimensiuni şi culori:  
  • damasc alb: 120 x 160 cm
  • damasc verde: 155 x 155 cm
  • damasc roz: 140 x 105 cm

  
 Şervete/naproane damasc 
 Preţ: 3 Ron

 Dimensiune: 30 x 30 cm
 Culoare: lilá


Pentru comenzi şi informaţii: Alina Belciug 0751.107.964

Un comentariu:



  1. O mare problema este ca alegerea unor lenjerii de pat nu este tratata cu seriozitate.Este un lucru atat de simplu, dar care poate imbunatatii foarte mult calitatea vietii.



    RăspundețiȘtergere