21 aprilie 2013

ZAMBESTE...MAI DEPARTE...


In fiecare zi, multi dintre noi fac pur si simplu aceleasi lucruri... de ani de zile. O sa-mi spuneti ca poate bugetul nu le permite schimbarea ... Suntem totusi sclavi ai unei rutine comode, cum spuneam - ‘’de ani de zile’’, iar criza e aici doar de curand...
Pentru cei care insa s-au dus cu gandul la un Zambet... Felicitari! DA!
Sunteti surprinsi... Va propun un mic joc: maine dimineata dupa ce ati iesit din casa si mergeti fie spre job sau stiu eu ce cursuri, sa zambiti unui trecator. Alegeti "tinta"... urmariti-o cu privirea... asteptati momentul potrivit... si nimic mai simplu: puneti in miscare cativa muschi ai fetei si ZAMBITI!!!

 
 
Este un gest atat de simplu si plin de energie pozitiva incat poate face mai frumoasa ziua cuiva.
De cele mai multe ori salutam sau raspundem automat, fara sa ne gandim ca un zambet poate face diferenta. Uitam sa spunem "Multumesc! Cu placere! Iarta-ma! Te iubesc! Ai grija de tine! "...
Lucruri atat de simple... atat de minunate si ‘’usoare’’... parca le-am ascuns pe toate intr-o carte veche, mare, groasa si plina de praf... Ne este frica s-o deschidem... Ne este frica sa mergem sa o luam din acel loc intunecat si sa o rasfoim din cand in cand, doar pentru a ne face viata cu putin mai frumoasa...
Spre final, va multumesc foarte mult pentru cele cateva minute imprumutate mie pentru a citi acest articol, va spun ‘’cu placere!’’ daca v-am facut sa zambiti, atat mie cat si sufletului de langa dumneavoastra, si va recomand un film ce mi-a placut foarte mult... Da mai departe (Pay it Forward - 2000)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu