10 noiembrie 2013

Viața mea simplă are culori minunate

Astăzi mă încearcă un sentiment ciudat și nou... se instalează în inima mea o adiere de iubire proaspătă dar în același timp cu o veche istorie. O întrebare, un răspuns... încredere, dor și speranță! Sunt gânduri și  energiï care te îndreaptă și îndrumă pentru a lua decizia corectă. Cui vinzi? Cui oferi? Pe cine înșeli? ... iubire, prietenie, zâmbete? Cred personal că nu te poți juca cu ele. Jucându-te într-o dimineață ai să te trezești gol... pe dinăuntru, exact ca o păpușă veche de porțelan cu zâmbetul pictat. Suntem oare pregătiți măcar să testăm zona aceasta de negocieri a energiilor?

Luna azi ne ajută!

Suntem atat de mici și iubim atât de puțin... simplitatea, liniștea, încrederea în aproapele tău. 
Eu rămân la naivitatea cu care m-am născut și încerc să învăț cum să iubesc tot mai mult, ceea ce mă înconjoară. Și asta pentru a putea trece noaptea într-o lume plină de vise frumoase, pentru a sta lângă oamenii fericiți din jurul meu... pentru ca ei să fie veșnic prezenți în inima mea! 

Viața mea simplă are culori minunate și nu vreau să le pierd! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu