11 martie 2014

Azi m-am deblocat! :)

Râd pentru că azi m-am întâlnit cu un copil naiv și o femeie puternică.  Ce este ciudat?  
Copilul urla și spunea:
-          De ce? De ce?
Iar femeia  îl mângâia pe cap și-i șoptea:
-          Relaxează-te nu are niciun răspuns! Nu mai țipa! Uită-te în ochii lui… uita-te la copilul din el!


Am înțeles azi că toate răspunsurile pe care le căutăm vin în ani, în speranțe și vin de unde te aștepți mai puțin. Sunt călătoare, în șoapte de primăverii, cu miros de lalele și frezii de februarie. Ne blocăm privirea de obicei în direcții nefericite și uităm să iertăm și să iubim așa cum ne-a fost dat.

Am iertat azi dintr-o privire! O privire atât de sinceră…  un gând atât de naiv! Azi m-am deblocat pentru că mi-am răspuns cu multă iubire pentru mine!  

What's UP - Taxi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu