25 iunie 2015

Desculţă printre spini

Alergam desculţă printre spini
nici eu nu mă mai cunoşteam.

M-ai prins de mână
te-ai uitat fix în ochii mei.
În clipa aceea ştiam cum mă cheamă
ce vreau, de unde am venit
şi unde o să merg.
M-am plimbat apoi noaptea
cu tine de mână şi visam
cu ochii deschişi.

M-ai adunat de pe un câmp
plini de cactuşi siberieni,
mi-ai spus că stelele au
fost create pentru cei care
le privesc cu ochii îndrăgostirii.
La-nceput îţi era dor de mine
zburai către norul meu ca să mă vezi,
să mă ţii de mână, să mă priveşti în ochi.
Apoi, eu am ştiut ce-i mai bine
când, unde şi cum să te dezamăgesc.
Aşa am pierdut tot!
M-ai pedepsit, am plâns, sufăr
dar “iartă -mă” este uşor de spus.

Într-o zi toate florile
or să ţi se pară mai frumoase

...şi mă vei iubi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu