11 septembrie 2013

Vise în visuri


Întind mâna si încerc să învăț să primesc. Sau poate dorința mea de chemare a dăruirii este atât de mare încât am uitat să mă uit în jurul meu și să culeg tăcerea. Am sădit azi, pentru anii următori. O recoltă care nu este culeasă la timp se deteriorează... cineva se va bucura de roadele ei, de ceea ce tu ai plantat cu mâinile, cu sufletul... cu inima. Toate ajung într-o zi, să se transforme  în fericire supremă, divină! 




Și nu-i nimic... vreau să ofer din visele ce le culeg de pe pământ străin... Oare am devenit egoistă?








Visez mereu la rochia albă

Într-o zi am spus DA  fericirii
ştiam doar că mă mint
ştiam că nu mă va compara cu tine
şi totuşi, am spus DA  fericirii.

Visez mereu la rochia albă
la casa mea şi la copii,
adorm ţinându-te în braţe
şi dimineaţa cred că te-am uimit.

De multe ori fac şi cafeaua
cred...că am încurcat rosturile vârstei
te-astept ca nimeni alta,
şi-apoi plâng....Nu eşti aici!

Pe drumul tău ai fost sortit
şi mă trezesc din nebunie,
“De ce oare te-am oprit?”
şi plâng... Ştii asta?

Nu ai de unde!
Eşti fericit.
Sunt pusă-n gândul meu

cu aşteptarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu