24 iulie 2014

Iubirea ta m-a transformat în cel mai fericit om din lume

Cel mai frumos lucru care ţi se poate întâmpla este să ţi se umple sufletul dintr-o dată de o fericire atât de mare încât să nu mai ai aer să respiri. Nu pot aduna toate cuvintele lumii ca să descriu acest sentiment care te ridica la cer.
Pot să spun că în mare parte este compus din multă, foarte multă iubire pentru cei din jur, zâmbete primite de sus, chiar de la îngeri, mii de culori care se învârt în jurul tău dansând pe versurile fericirii. Vântul cald de primăvară care-ţi mângâie trupul gol adormit în petalele proaspete de toporaşi, mirosul fin, puţin înţepător şi rece de ploaie de vară. Cuvinte sunt atât de puţine ca să transmiţi starea de fericire... Îmi pare atât de rău dragă Suflete că nu pot să-ţi ofer fiecare clipă în parte, că nu pot să-ţi dau tot ce am mai frumos şi pur în mine decât privindu-te în ochii-ți minunaţi. Ochii tăi care privesc, vorbesc, sărută şi mă mângâie în acelaşi timp. O privire. Atât îmi este de ajuns ca să pot  prinde aripii şi să zbor până la Doamne Doamne şi înapoi.
Privirea... nimic mai mult, nici un cuvânt, nici o atingere... nimic. În seara aceasta am învăţat să cânt la pian. Îţi cânt atât de frumos încât toată fiinţa mea se umple din ce în ce mai mult de o fericire imensă. Este atât de mare încât... îţi cânt din ce în e mai frumos.
E ca şi cum ai fi lângă mine şi atât de frumos dansăm împreună. De fapt... eşti aici pentru că te simt. Îţi simt respiraţia, mâna ta care mă ţine de suflet, îmi mângâie faţa. Te simt Suflet Drag atât de intens încât inima mea a început să-mi bată foarte repede, tare şi se umple de şi mai multă fericire. Râd, zâmbesc... eşti aici, eşti cu mine şi ştiu că niciodată nu o să pleci pentru că de fiecare dată o să revii la fel cum o faci mereu. Orice se va întâmpla ştiu că o să vii, o să pleci, o să vii şi nu o să mai pleci pentru că ştiu că în seara aceasta este ziua. Zbor! Doamne chiar zbor... datorită Sufletului meu care este plin de iubire încât a umplut toată lumea de o imensă fericire. Acum trupul îmi este mai uşor ca niciodată, iar zâmbetul s-a desenat atât de bine... îmi dansează inima. Mulţumesc! Iubirea ta m-a transformat în cel mai fericit om din lume. Acum sunt cel mai fericit şi ştiu că de fiecare dată când o să vii o să cresc şi mai mare, până o să ajung la Cer. O să cresc aşa cum mă înveţi de când eşti tu în viaţa mea. De când m-ai învăţat să iubesc şi să fiu cu adevărat un om bun.

Ştiu că tu înţelegi tot inclusiv aceste rânduri care sunt scrise de aripa unui înger uitat pe pământ acum mulţi ani pentru a ne învăţa să iubim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu