6 ianuarie 2014

Prietena mea viseaza 30 de ani :)

In planul meu de lectura din acest an se incadreaza Femeia la 30 de ani – Honore de Balzac. Am plimbat cartea in concedii, in calatoriile mele lungi si frumoase cu trenul sau autobuzul... dar nu am trecut nici macar de coperta. Voi deschide cat de curand coperta sufletului si voi asterne la inceput de 30 o continuare a unei noi vieti. Prietena mea viseaza 30... si eu... incerc sa-i tin departe.  Daca trag linie cu un ochi zambesc cu unul plang...  sufletul meu rade! Rade prea mult pentu acesta varsta... ce pot sa fac? Inca desenez cu privirea peretii albi ai casei mele... imi imaginez politele patinate de timp, suport al vietii mele... cartile. Inca imi intorc privirea in vitrinele colorate, mari si vesele dupa ursuletii de plus si in acelasi  timp alerg dupa reducerile de la pantofii mult visati din magazinele de lux.  Ce sa faci? Femeia din tine, din mine are privire de copil si mers de mare doamna.
Inchid ochii si parca se vad... 20 de ani - cat mai radeam, cat ne mai bucuram si cate descoperiri interesante, vise in rochie alba de mireasa, cati, unde si ce nume vor avea copiii nostri... petale frumos mirositoare aruncate in par inainte de a pleca la intalnirea cu alesul....
Alesul vietii tale care se lasa asteptat, alungat sau implorat! Orgolii de aduceri aminte, iubiri spuse, soptite sau ascunse de priviri... Intreb? Oare sa fie 30 cu zambetul pe buze? Trag linie! O trag vertical si impart lumea la doi... tu si eu... eu si tu... Cand am sa trag linia orizontal vom fi noi doi. Prietena mea din oglinda viseaza de 30 de ani...colorat, in bule de sapun J.

La multi ani dragele mele! La multi ani noua la 30 de ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu