17 mai 2012

Jocul meu de curiozitate - Bonaldo

Lucrez de cativa ani in domeniul mobilierului si pot sa spun ca am vazut, am cumparat, am vandut  si  atins  multe produse interesante sau mai putin. La italieni insa, am apreciat cateva aspect pe care am sa le impartasesc si cu dumnevoastra: calitatea finisajelor, jocul de culori, “semnaturile” designerilor si prezentarea produsului final in diferite ipostaze. ( targuri de specialitate, showroom-uri, cataloage, pagini web).
 In momentul in care am avut primul contact cu Bonaldo  mi-am  dorit sa ating produsele pe care si dumneavoastra le vizualizati in acest moment… Am spus de multe ori ca un produs nu trebuie doar admirat. La finisajul unui simplu  picior de masa se poate lucra si o saptamana. Iitalienii stiu cum si de ce sa faca aceste produse sa vorbeasca singure despre ele.
Bonaldo creaza articole de mobiler care exprima emotie, design.  Rezultatul total al  acestor  produse  reflecta gusturi si stiluri de viata, ceva unic ce nu poate fi reproduse alt undeva, care  interactioneaza si cocheteaza cu diferite tendinte in design contemporann, clasic si modern.
Am sa va fac cunostinta si in acelasi timp sper sa va atrag in jocul meu de curiozitate cu cateva produse Bonaldo:
Masa  Living  “Big”
Semnata  Alain Gilles, un tanar artist visator care a studiat designul la Paris iar din 2007 si-a deschis propriul stdio de creatie. Alain Gilles a creat un produs care se schimba in functie de unghiul de vedere,  sculptat de mana in 3D. Fiecare picior al mesei  are personalitatea si caracteristicile lui: dimensiunea, unghiul si chiar culoarea. Picioarele mesei sunt in asa fel concepute sa dea senzatia de pasi, ca si cum ai pune un picior in fata celuilalt.  Disponibila in diverse nuante de culori si materiale pentru blat, masa “Big” de la Bonaldo aduce viata prin prezenta ei in orice incapere.
Al doilea produs ales la care voi face referire este  Patul “Giotto”, semnat de celebrul   designer  Italian  Gino Carollo recunoscut pentru produsele 360. Cea mai mare parte din viata o petrecem in dormitor. Dormitorul  trebuie sa imbine cateva elemente cheie pentru a ne sporii confortul: culoarea rosie - seducatore, indrazneta, aduce intimitatea printr-o pata de culoare si originalitate, patul – grija pentru detalii, armonie si sanatate, decoratiunile   care se combina perfect cu mireasma naturii, completeaza piesele de mobilier, culorile calde imbinate cu nuantele agresive intregesc tabloul matrimonial. Bonaldo a imbinat perfect toate caracteristiicile intr-un pat 360 (de grade) pentru a crea aronia intima de care avem cu totii nevoie.
Ultimul, dar nu cel din urma este Fotoliul “ Nadir” semnat Ilaria Marcelli.  Nadir un fel de scaun fotoliu care prin forma si materialul lui deosebit te invita la relaxare totala. Fie ca este folosit in living pentru a te relaxa sau a te bucura de masa, fie ca citesti o carte in adierea muzicala a vantului cald.
Ilaria Marelli, architect si designer isi deschide primul studio de creatie in anul 2004, specalizata in mobilier, expozitii si amenajari interioare. Nadir la prima vedere pare un produs parca desenat si imaginat de o femeie: atrage privirea, este misterios, calduros si comod in acelasi timp.
Bonaldo ne va surprinde cu siguranta de fiecare data cu noile colectii, colectii pe care cu totii ni le-am dorii in viata noastra. Bonaldo nu creaza doar mobila in idea de a “umple” casa… ci aduce viata, culoarea, armonia si exclusivismul. Fiecare produs Bonaldo este semnat de un nume celebru din lumea designerilor, fiecare produs parca stie sa imbine stilul contemporan, clasic si modern. In ceea ce priveste Bonaldo… descrierea mea personala ar fi:  culori cat mai vii, materiale finisate cat mai excentric, linii cat mai drepte armonizate cu  elementele florale.  Aceste tendinte  creeaza  un spatiu frumos amenajat in culori vesele, armonios personalizat cu decoratiuni atent alese.
Cand pasesti intr-un astfel de spatiu,  linistea, caldura si farmecul inspirat  de mobilier iti da senzatia de relaxare si confort. “O invitatie pentru a traii azi, in trend cu emotie, personalitatea ta te face unic”; acesta este unul din mesajele “ artistilor” de la  Bonaldo.
Sa incepem de azi sa simtim tot ce ne inconjoara, sa atingem “idei” prelucrate cu mare atentie, sa fim deschisi pentru o noua imbratisare…acestea sunt cuvintele de incheiere oferite cu drag din partea mea … pentru ca mobilierul cu mine stie sa comunice, iar eu primesc bucuria cu care ma inconjoara!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu